Evenimente

Acces foto evenimente

Pentru întâlniri de afaceri, Hotelul Phoenix este dotat cu o sala de conferințe cu o capacitate de 25-30 persoane, care oferă posibilitatea de a organiza cu succes :

  • seminarii

  • sesiuni de training

  • work-shop-uri

  • programe de team building

  • ședințe

  • conferințe de presă

  • prezentări de produse sau servicii

  • interviuri de angajare

Echipamente tehnice și servicii oferite:

  • videoproiector

  • ecran de proiecție

  • flipchart

  • acces internet

  • aer condiționat

  • catering

Alte alternative de servicii sunt disponibile în funcție de specificul evenimentului și opțiunea organizatorilor.

Dispunând de o sală generoasă cu 70 de locuri, cu deschidere către o terasă primitoare, Restaurantul Phoenix este gazda perfectă pentru diferite evenimente de companie. Fie că este vorba de ocazii festive, petreceri corporate sau simple mese în cadru restrâns, meniurile speciale, servirea ireprosabilă și decorul elegant vor crea o atmosferă unică.